CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 30 January 2013

Saya Terpilih

Assalamualaikum semua.. ya,, tgok title la.. Alhamdulillah, akhirnya SAYA TERPILIH.. terpilih apa?? adakan sebelum ni saya post pasal pemilihan JPP utk IPG kami.. ya, saya merupakan salah seorang yang terpilih. sebenarnya ada 26 calon je, dan semuanya dipilih. kira macam rezeki untuk kami la kan.. keputusan x rasmi dah tau hari ahad lalu. n isnin depan merupakan watikah perlantikan untuk kami. saya bersyukur sangat kerana dipilih untuk memegang jawatan naib setiausaha kehormat. saya sangka exco2 biasa jer, tp dah alang2 diberi jawatan ini. insyaAllah saya akan berusaha membangunkan dan menjaga kebajikan semua orang even saya cuma naib s/u.. hehe.. disebalik kejayaan saya ini (kejayaan ke?) hehe, terdapat banyak insan2 yang banyak membantu saya dan menyokong penuh.. mereka adalahh.. 


MY BUDDIES!! hehehe ^^
mereka sangat cool kan, merah menyala gitoo..
peace kiri kanan means no. 22 ( aq punya no tem mengundi)
cayangg kamoo kewtart2!!

my mentor - Puan Zainan Binti Hashim
(tengoklah.. tutor of the year tau) mmg layak!

DAN PENYOKONG SAYA YANG UTAMA ADALAH...

my parents!! En. Ali dan Pn. Latipah~~

mama & abah yg comel & sayang aq  ^^

SAYA SANGAT2 SAYANG ANDA2 SEMUA.. >.<









No comments: