CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 16 January 2013

Undilah Saya..



Assalamualaikum... 
Sila lihat gambar di atas, bukan hendak mempromosi diri, tapi ingin membuka mata anda untuk mengundi diri ini masuk ke dalam Jawatankuasa Perwakilan Pelajar (JPP) Ipg Kampus Kent.. InsyaAllah, sekiranya saya terpilih saya akan berusaha bersungguh-sungguh menunaikan dan menjalankan tugas yg diberikan dgn telus dan jitu.. sy juga insan biasa yg menginginkn perubahan dan saya pasti ada insan yg ingin mengadu namun tiada saluran utk menyampaikan.. JADI?? sayalah insan itu.. dgn cogan kata saya "anda meluah, saya mendengar" dan insyaAllah semestinya akan bertindak.. saya juga berpegang teguh dgn Visi saya iaitu "jentera dipadu, kreadibiliti berkarisma" menunjukkan bahawa saya bknlah org yg sembarangan, saya berkebolehan dan ada identiti tersendiri..

jadi?? pilihan di tangan anda.. undilah saya calon 22!! terima kasih.. >________<

No comments: